onsdag den 5. maj 2010

Mindre udfald

Det er ved at være lidt tid siden sidst...
Tiden er blandt andet blevet brugt på en dejlig ferie på Skagen Strand Feriecenter. Jeg var så usandsynlig heldig at vinde en uges ophold på stedet og den blev så spenderet i sidste uge. Skønt, skønt, skønt. Vi fik set en masse natur og kultur, badet til der kom svømmehud mellem tæerne (næsten!) og fik hygget os som familie :-)
Lidt strik blev det også til om aftenen, så to projekter er nu en del tættere på afslutningen. Det er flæsetoppen fra BC garn og Ugletrøjen til min veninde.

Vel hjemme igen, må jeg dog bede om en tudekiks! Jeg er så træt af at være allergisk overfor birkepollen. Jeg er kæmpe snottet og vælte-træt og synes det er drøn-irreterende ikke at kunne være ude i haven, men må sidde inde med vinduer lukket. Arrrgh!!
Nå, undskyld - skulle lige have afløb ;-)
Håber I alle nyder foråret i god stil!

2 kommentarer:

  1. Lyder til at det var en dejlig tur, men hvor er det da surt at have sådan en allergi. God bedring !

    SvarSlet
  2. Åh, det er da også synd for dig - er der ikke noget, der kan hjælpe? Kan godt forstå, det må være træls at skulle holde sig inde!

    Tænk at vinde en hel uge på Skagen feriecenter, det er da en præmie, der dur :-) Og kommer hele familien til gavn :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...