tirsdag den 11. maj 2010

Flæser eller ej...

Nu er jeg kommet så langt på toppen, at jeg har fået strikket flæser på i den ene side. Her var det lige et godt tidspunkt at stoppe op og betragte hvordan toppen tager sig ud både med og uden flæser. Jeg kan lide den på begge måder. Jeg synes flæserne er lidt fjollede og det passer nok meget godt til mig. Garnfreak lavede toppen uden flæser, men med lidt blomster og den blev også super fin. Nu er denne udgave jo til udstilling i Garnværkstedet, men jeg tror jeg lave en udgave til mig selv også. Farverne skal nok være lidt friskere og så er spørgsmålet til den tid; med flæser eller ej? ;-)

5 kommentarer:

  1. Elsker det tøsede, pigede, feminine og komiske der er i flæser. KLART flæser hvis det stod til mig :)
    Mivs

    SvarSlet
  2. Jeg synes den er ret sød med flæser! Uden flæser er den mere almindelig og klassisk, men bestemt også fin! Du må strikke en med og en uden til dig selv:-)

    SvarSlet
  3. Fuldstændig enig med Irene, det er flæserne, der gør den speciel :-) Du må lave to mere ;-)

    SvarSlet
  4. Du er en flæsepige, søde. Så nemt er det...

    SvarSlet
  5. Heysa Lykke!

    Den er simpelthen så sød.
    Jeg har selv overvejet at gå i gang.....
    men men men små pinde du ved.
    Det kræver overvindelse ;)

    Ha' en dejlig weekend
    Kh
    Kristine

    ps.
    1000 tak for dit gode indlæg til debatten.
    Også lidt at tænke over for mig.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...