søndag den 21. februar 2010

Her på den sidste dag i ferien...

.... gør jeg alt hvad jeg kan for at nyde hvert minut, inden hverdagen igen melder sig. Jeg ville sådan ønske, at jeg havde en fornemmelse af, at det var okay at komme tilbage på arbejde, have masser af ny energi, men sådan føles det godt nok ikke.
Vejret har dog været så flot i dag, med stålende solskin og masser af sne, så det hjalp da lidt på humøret :-)

På strikkefronten har jeg fået færdiggjort det ludomaniske tørklæde. Det blev lavet ud fra tilfældighedsprincippet hvor 8 rester var nummereret og så bestemte det første terningekast hvilket garn jeg skulle bruge og næste terningskast bestemte antal pinde der skulle strikkes. Det var rigtig sjovt og tørklædet blev hurtigt færdigt. Næste punkt var så at sy pompon-bånd på og det tog mig lidt længere tid at komme igennem den del :-) Nu er det så færdigt og jeg er godt tilfreds. Det er ikke sidste gang jeg leger med rester og terninger på den måde!

Det er også lige blevet til et på ekstra varme sokker, helt uden dikkedarer. Jeg synes jeg har kolde tæer altid i denne tid, så det var en velkommen udvidelse i strømpe-kassen. De er strikket i Viking Ragsokgarn på pinde nr. 4.
Nu vil jeg stor-nyde resten af søndagen med endnu en ugle-trøje på pindene og lidt familiehygge :-)

1 kommentar:

  1. Skønt tørklæde og sjov ide med terningerne . Sokker kan man bare ikke få for mange af ...
    Forsat god søndag

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...