tirsdag den 28. juni 2011

Indkøbs tips


I dag var jeg en tur i Stof 2000 - ikke for at købe stof - jeg evner desværre ikke det der med at sy! Nej, jeg benyttede mig af, at man kan købe de gamle udgaver af Kreativ Strik til 20 kr. derinde! Jeg fandt 2 blade med mange fine opskrifter, så nu er der igen lidt inspiration til min uendelige to-do liste :-)


Inde i butikken faldt mine øjne på de super flotte stryge/sy mærker, som de har hængende og jeg blev bare NØDT til at have denne smukke ugle med hjem. Jeg tænker at sy den fast på en cowboy nederdel (det magter jeg trods alt nok), det tror jeg bliver et hit. Er den ikke fin?

2 kommentarer:

  1. Jeg var også derinde i går, men så desværre ikke strikkehæfterne. Jeg købte garn! Så du ikke, at de havde Rowan garn nedsat med 20%?

    SvarSlet
  2. Irene: det tilbud gik jeg glip af - jeg var så fokuseret på at hente strikkeblade og så er der vist et køb-ikke-mere-garn fortsæt som jeg ihærdigt prøver at holde ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...