mandag den 12. juli 2010

Engle

Jeg fik lige hul på at lave lidt øreringe den anden dag. Jeg havde bestilt nogle nye søde porcelæns-figurer hjem, som straks kom til at pryde nogle halv- eller hel lukkede creoler. Disse øreringe med engle-figurerne blev med det samme dedikeret til min mor - hun har noget med engle ;-) Jeg fik også lavet nogle fine nogle med babushka dukker, men billederne blev ret dårlige, så dem må I have til gode.

På strikkefronten er der også sket lidt. Min Modern garden cardigan er færdig og jeg er godt i gang med en ny nederdel. Satser på at kunne vise lidt frem i morgen når der er kommet nye batterier i kameraet ;-)

Håber I nyder varmen derude....

4 kommentarer:

  1. Nej - hvor er de engleøreringe søde:-) Hvor har du købt dem henne - altså englene?

    SvarSlet
  2. Sikke nogen fine engleøreringe. Jeg er også lidt nysgerrig efter, hvor du køber perlerne.
    Merete

    SvarSlet
  3. Tak skal I have, Irene og Merete :-) Perlerne er købt hos Vinston design (webshop).

    SvarSlet
  4. Ja. tænk at være den heldige indehaver af sådan et par engleøreringe. De flyver så fint rundt om ørerne på mig når jeg bevæger mig og får mig til at tænke på den mere spirituelle verden.
    De kan bestemt anbefales
    Dejligt med sådan en betænksom datter.
    Kærlige hilsner mor.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...