torsdag den 1. oktober 2009

Lionbrand - en verden af opskrifter

Jeg fik et tip fra Mette om at tjekke Lionbrand for opskrifter - og jeg blev ikke skuffet. Er du vimmer, der er er mange fine opskrifter - helt gratis :-) Man skal bare registrere sig og så er der fri adgang til download.
Kjolen ovenover er jeg helt forelsket i!! Men hvilket garn skulle den strikkes op i? Jeg tror jeg ville smelte hvis den var ren uld og bomuld ville bare ikke blive pænt. Nogen forslag?
Jeg kan også rigtig godt lide det hæklede babytæppe, nok mest på grund af de dejlige pastelfarver.

Blandt de mere sjove ting fandt jeg disse filtede fugle, de er bare fine! De ville være rigtig søde til at have stående i vindueskarmen, men også på juletræet kunne jeg forestille mig dem. Rensdyret er da et rent hit, som nok skal pynte hos mig i december.





5 kommentarer:

  1. Som du plejer har du da også slået ned på den flotteste af alle opskrifterne. Hvem af os får den mon strikket først.
    Rudolf må helt klart også have et godt hjem hos mig. Er det snart jul???!!!

    SvarSlet
  2. Ha, ha, mit kodeord til dette indlæg var pineven ;-D Det må da være dig

    SvarSlet
  3. Nej, hvor sjovt, jeg har opskriften med kjolen som nr. 40 ud af nu 68 projekter!! - den er fantastisk :-)

    PS: Din spiraltop er blevet skøn - og hvem af os er ikke blevet fotograferet med lukkede øjne ;-)

    SvarSlet
  4. Åh Mette, jeg håber altså mere på at være pindeven end pineven :-)

    Strikkeheksen: Tjah, med lange to-do lister hos os begge, må der jo være gengangere, især nu da vi begge har en god smag ;-)

    SvarSlet
  5. Super fin kjole.
    Den må vist også på min liste :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...