lørdag den 26. oktober 2013

På tur

Den sidste fredag i min barsel blev brugt i det bedste selskab. Camilla og jeg kørte til den dejligste garn-oase i Gug og blev fristet i den grad! Det var skønt at se garnet "live" og fedt at kunne gå rundt og lave nye farve-kombinationer. Det var også rigtig godt at få hilst på Liselotte og Kenneth - så tak for den gode modtagelse :-)

Det blev selvfølgelig også til lidt indkøb...


Først (og måske bedst) dette smukke gyldne garn; maize i Knoll supersoft og karrygul alpaka til en tempelblomst poncho - den er jeg nemlig helt skudt i efter at have set Liselottes fantastiske udgave


Et nøgle uld/bomuld i den yderst lækre appelsinsorbet - til en vest til Veronika.


Og dejlig blødt merino til en bloomsbury bluse til Esmaralda. 

Det eneste der mangler nu, er så lidt mere tid til at strikke - især nu hvor hverdagen virkelig starter igen. Men lidt har også ret og jeg vil nyde hver en maske :-)

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej Camilla, Jeg er ikke så god til det hér blog-noget, men håber, at ud kan hjælpe. Jeg har købt bogen "Mere Feminin Strik" af Lene Holme Samsøe, men på Cecilie-opskriften i bogen, er omgang 55 kun beskrevet med ½ linie. Kan du eller Lykke evt. hjælpe med at sende mig resten af linien, så jeg kan komme videre? Det vil jeg være meget taknemmelig for. Hvis I kan hjælpe, så venligst send til: d.ertner@gmail.com.

      På forhånd tak for hjælpen til endnu en strikkeentusiast.
      Dorte Ertner

      Slet
  2. Ja, det er en super butik, jeg var der også i fredags. Fik købt strikkepinde og lidt garn...til lageret ;-)

    SvarSlet
  3. Det var meget hyggeligt, at du og Camilla kom forbi. Vi regner da bestemt med, at vi ses en anden gang :-)

    SvarSlet
  4. Sikke noget lækkert garn, du har købt, jeg er da bare helt vild med farven på Knoll-garnet

    SvarSlet
  5. Maize er bare den skønneste farve, tempelblomst skal også på mine pinde, kan bare ikke finde ud af hvilken farve :))

    SvarSlet
  6. Døgnet skulle hatt flere timer, rett og slett!

    SvarSlet
  7. Lækkert garn :-) Held og lykke med jobstart.
    Kh Christina

    SvarSlet
  8. I was diagnosed with Liver cancer in August 2020. A valuable friend told me about Dr. Itua Herbal Center in West Africa. She gave me her phone number and email address. I quickly contacted him to guarantee that his herbal medicines will heal my cancer and I will heal forever I said OK.I ask him what is the healing process, he asks me to pay the fees I did and within 7 working days he sent me the herbal medicine and then he asked me I told my friend Gomez about the herbal drug so that he gave me to go and drink it.So after drinking for two weeks, I was cured, I am so grateful and I promise that I will do it I recommend to anyone who has cancer and that that I am doing. Herbal medicine Dr. Itua makes me believe that there is hope for people with Parkinson's disease,Leukemia, Fibromyalgia,Epilepsy,Diabetes, Celiac Disease,Arthritis,Alzheimer's Disease, Lupus, Adrenocortical Carcinoma.Asthma, Allergic Diseases.HIV, Gestational trophoblastic disease,Hodgkin lymphoma,Melanoma,Mesothelioma,Multiple myeloma,Neuroendocrine tumors,Meniere's disease,Herpes,Chronic inflammatory, Memory disorder,
    Here is his contact information ...... [Email ... drituaherbalcenter@gmail.com. Whatsapp ... + 2348149277967]

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...