lørdag den 26. oktober 2013

På tur

Den sidste fredag i min barsel blev brugt i det bedste selskab. Camilla og jeg kørte til den dejligste garn-oase i Gug og blev fristet i den grad! Det var skønt at se garnet "live" og fedt at kunne gå rundt og lave nye farve-kombinationer. Det var også rigtig godt at få hilst på Liselotte og Kenneth - så tak for den gode modtagelse :-)

Det blev selvfølgelig også til lidt indkøb...


Først (og måske bedst) dette smukke gyldne garn; maize i Knoll supersoft og karrygul alpaka til en tempelblomst poncho - den er jeg nemlig helt skudt i efter at have set Liselottes fantastiske udgave


Et nøgle uld/bomuld i den yderst lækre appelsinsorbet - til en vest til Veronika.


Og dejlig blødt merino til en bloomsbury bluse til Esmaralda. 

Det eneste der mangler nu, er så lidt mere tid til at strikke - især nu hvor hverdagen virkelig starter igen. Men lidt har også ret og jeg vil nyde hver en maske :-)

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej Camilla, Jeg er ikke så god til det hér blog-noget, men håber, at ud kan hjælpe. Jeg har købt bogen "Mere Feminin Strik" af Lene Holme Samsøe, men på Cecilie-opskriften i bogen, er omgang 55 kun beskrevet med ½ linie. Kan du eller Lykke evt. hjælpe med at sende mig resten af linien, så jeg kan komme videre? Det vil jeg være meget taknemmelig for. Hvis I kan hjælpe, så venligst send til: d.ertner@gmail.com.

      På forhånd tak for hjælpen til endnu en strikkeentusiast.
      Dorte Ertner

      Slet
  2. Ja, det er en super butik, jeg var der også i fredags. Fik købt strikkepinde og lidt garn...til lageret ;-)

    SvarSlet
  3. Det var meget hyggeligt, at du og Camilla kom forbi. Vi regner da bestemt med, at vi ses en anden gang :-)

    SvarSlet
  4. Sikke noget lækkert garn, du har købt, jeg er da bare helt vild med farven på Knoll-garnet

    SvarSlet
  5. Maize er bare den skønneste farve, tempelblomst skal også på mine pinde, kan bare ikke finde ud af hvilken farve :))

    SvarSlet
  6. Døgnet skulle hatt flere timer, rett og slett!

    SvarSlet
  7. Lækkert garn :-) Held og lykke med jobstart.
    Kh Christina

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...