tirsdag den 22. oktober 2013

En blå anemone


Jeg elsker de varme veste til små prinser og prinsesser her i den kolde tid. Veronika skal heller ikke snydes og her kommer den første af slagsen i denne sæson. 


Anemone er en skøn vest - selvom den skal strikkes i for-og bagstykke og syes sammen bagefter. Jeg ved godt at det med sidesømme giver en bedre pasform, men jeg kan nu bedre lide at strikke rundt!!


Knapperne er jeg lidt i tvivl om - det var klart det bedste valg i den butik jeg var inde i, men nu er jeg ikke så sikker mere...måske bliver de skiftet ud!

Faktaboks: 
Mønster: Anemone fra Rasmilla - str. ca. 1½
Garn: En supersoft variant fra gemmerne 
Pinde: Knitpro metalpinde nr. 3
Ændringer: Strikkede skuldrene sammen
Hot or not: Helt sikkert hot :-)


6 kommentarer:

  1. Hvor er det en skøn vest, jeg synes knapperne er fine dertil

    SvarSlet
  2. Hvor er det dog en dejlig vest - jeg synes knapperne er fine, men den kunne også være fin med nogle andre

    SvarSlet
  3. Enig med deg; sammensying er et ork, men fint blir det! Vester er kjekke plagg til de små.

    SvarSlet
  4. Nydelig vest i en nydelig farge:)
    Helt enig, vester er kjekke plagg til små barn;)

    SvarSlet
  5. Anemone er sådan en fin model - heldige Veronika, der kan holde varmen i den Blå Anemone!

    Jeg startede også på en til min niece engang sidste år, men endte med at trævle den op......ikke fordi der var noget i vejen med den; men jeg kunne bare ikke tage mig sammen til at gøre den færdig......

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...