onsdag den 27. april 2011

Har du set magen?



Jeg faldt over et godt tilbud! Slavi havde en super god pris på strømpgarn, i hvad der på skærmen, syntes at være nogle flotte farver. Camilla og jeg skyndte os at bestille et nøgle hver og da det så kom hjem, var jeg helt slået omkuld! NØJ, hvor var det flot!! Jeg måtte omgående bestille noget mere og det er så kommet i dag. Har du nogensinde set noget så smukt? Jeg kan vist ikke nænne at strikke strømper af det, så jeg må finde på noget andet...

7 kommentarer:

  1. Ja, det ser søreme lækkert ud.
    Det var nogle gode tilbud, han havde der.
    Det bliver spændende at se, hvad du finder på at strikke af det.

    SvarSlet
  2. Det ser godt nok flot og lækkert ud :)

    SvarSlet
  3. Ja det er nogle flotte farver og nogle fine garner ham Slavi har.;)

    SvarSlet
  4. Jeg forstår din begejstring:-)

    SvarSlet
  5. Ja jeg har set magen, for jeg har den lyserøde udgave lige her :-)) Men det er super smukt!!

    SvarSlet
  6. 100 % enig - supersmukke farver !

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...