onsdag den 30. marts 2011

Farver og striber


Petrine tunikaen skrider lige så stille frem. Der er 20 forskellige farver i spil fordelt på 2 grupper og man laver så striber, hvor farverne skifter indenfor garngruppen. Med en terning bestemmes hvor mange omgang der skal tages med hver farve - super sjovt! 

Man får hurtigt nogle favorit områder og der opstår også nogle gode sammenspil, som jeg ikke lige havde forudset. Camilla er også ved at lave en tilsvarende og det er rigtig sjovt at se hvor forskellige de bliver, fordi farverne kommer i en anden rækkefølge og pga. brugen af terning.

Nå, men jeg må liiige lave en stribe mere.....

8 kommentarer:

  1. Ja, den Petrine er sjov og opfindsom. Sådan et strikketøj er svært at lægge fra sig - lige en omgang mere.....

    SvarSlet
  2. Den er super flot , jeg er vild med farve sammensætningen :-)

    SvarSlet
  3. Jeg tager alt i mig, som jeg sagde om farverne. den er forrygende!

    SvarSlet
  4. Sikke et sjovt koncept - dejlige farver, du har valgt!

    SvarSlet
  5. Hvor er du hurtig! Jeg må vist hellere komme i sving! Men den bliver super super flot, og det er sjovt som den skifter udtryk hele tiden.
    Flot billede ;-)

    SvarSlet
  6. Meget smukke farver, den har jeg slet ikke set før.

    SvarSlet
  7. Det er da en rigtig sjov idé at slå terninger om rækkeantal - og resultatet ser jo flot nu !!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...