søndag den 5. september 2010

Tip-topstykke


Efter at have været henlagt til strikkekurven henover sommeren, fik jeg genoptaget mit arbejde på Topstykket. En dejlig lørdag hvor jeg var alene hjemme og med første sæson af Sex and the city på dvd afspilleren var lige det der skulle til, før jeg kom i mål. Jeg er rigtig glad for den, synes dog den virker kortere bagpå, så ingen gennemsigtige strømpebukser indenunder ;-) Som sædvanlig kommer farven ikke til sin ret på billedet - den hedder rust på Geilsk´s farvekort og den er rigtig varm og med masser af spil i. Jeg har gjort som opskriften dikterede, dog er jeg gået en pindstørrelse ned, da jeg strikker noget til den løse side. Nu glæder jeg mig til at gå efteråret i møde ......

8 kommentarer:

  1. Hvor er den bare blevet fin. Klart en af de ting der er lige så sjov at bruge som at strikke:-)

    SvarSlet
  2. Super fin til dig - selv om du ikke mener farven er fanget ser den ualmndelig skøn ud

    SvarSlet
  3. Fin udgave også selvom du fortæller, det ikke er den rigtige farve.
    Jeg bliver mere og mere tændt på den. Det ender nok med, at jeg er parat til at strikke den, når den er gået af mode. :-D

    SvarSlet
  4. Den ser rigtig fin ud til dig:-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den blevet fin.
    Min er også kortere bagpå. Det er sådan modellen er :-)
    Jeg er rigtig glad for min, så jeg håber du bliver lige så glad for din!

    SvarSlet
  6. Hvor er den flot, og er især vild med farven. Jeg er misundelig på din dag, med DVD og håndarbejde. Drømmesenariet...

    SvarSlet
  7. Hvor er dit topstykke bare blevet flot, på min pc skærm ser den nærmest ud til at være karry gul...rigtig flot.
    Er sikker på du vil få rigtig meget glæde af den.

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare flot til dig, var også glad for min, men er desværre blevet et nr. større siden jeg strikkede den. Altså mig...:o))

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...