lørdag den 11. september 2010

junior nederdel

Efter at have strikket "Feminin Strik" nederdelen til mig selv, lovede jeg Esmaralda at lave en til hende. Hun var med oppe i butikken og fik valgt en fin lys-lilla farve i Drops Safran og så satte jeg i gang! Opskriften til børne-udgaven findes i "kæk og Klassisk børnestrik". Jeg har lavet nogle små-ændringer. I stedet for en løbegang med bindesnor, har jeg lavet en fast linning med elastik i og så har jeg ikke hæklet kanter på i overgangene mellem mønstrene. Esmaralda er rigtig glad for den og jeg synes også den er blevet ret fin :-)

5 kommentarer:

  1. Hvor er den bare sød.
    Dejlig farve.
    Den kommer hun da til at slide op :-)

    SvarSlet
  2. Den er rigtig sød..hun er god til at vælge farve.

    SvarSlet
  3. Den er bare super sød, den kan da kun blive en succes, dejlig farve hun har valgt.

    SvarSlet
  4. Næh--- hvor fin. jeg er sikker på at hun er rigtig glad for denne fine nederdel. Mønsteret er bare flot. og så har mor også sådan en.Hilsner fra mormoren.

    SvarSlet
  5. Den er altså bare fin. Og lilla... Dejligt.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...