mandag den 7. september 2009

Fremskridt og varm hals

Det går lige så stille fremad med Topstykket. Jeg glædes hver gang jeg tager det frem over det flotte farvespil i garnet og jeg nyder at strikke på rundpinde. Jeg bekymrer mig dog lidt over om det er strikket for løst så tunikaen ender med at blive for slasket.

Som et lille projekt ind imellem måtte jeg lige lave en halsedisse til min datter. Den er strikket i 2 tråde af Drops nye Baby merino, som er dejlig blød og rar at have ind mod huden. Min datter er så glad for den at hun har haft den på hele dagen - også inde i klassen og jeg har nu lovet også at lave en til begge hendes bedste veninder :-) Det er da skønt at lave noget der bliver værdsat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...