søndag den 30. august 2009

Topstykke kickstartet

Så fik jeg endelig topstykket på pindene, jeg kan altså ikke få det til at passe med 26 masker pr. 10 cm, så nu krydser jeg fingre for at det med 24m/10 cm kommer til at passe med at strikke den i medium. Jeg kan godt fornemme at det kommer til at tage et stykke tid at få den færdig, synes egentlig jeg har arbejdet godt på den her i weekenden - og er kun kommet til 26. runde. Så er det jo man skal huske at nyde processen og ikke fokusere så meget på at stå med det færdige produkt :-)

Var sørme også lige heldig at falde over disse 3 bøger på tilbud i Føtex, der er flere projekter der kunne hoppe på pindene, meeen ikke lige nu, jeg har vist gang i rigeligt - skønt!

2 kommentarer:

  1. Hej Lykke!
    Hvorfor er det lige, at du ikke har været forbi mig med de bøger?! Dem glæder jeg mig da til at se. Har fundet en med sjaler hos Bog og Ide, som også er på bud, den skal jeg da have!!!
    Ses snart.
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. hi hi, mon ikke jeg dropper forbi en dag i næste uge :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...