mandag den 19. marts 2012

Weekendens skatte


Den skønne Camilla og jeg drog på tur i weekenden. Vi tog til Middelfart og lod os friste på håndarbejdsmessen. For mit vedkommende blev det til et par indkøb, bl.a de søde babybukser ovenfor - design Tante Grøn. Det projekt fik ikke lov til at ligge i kurven mange timer ;-)


Jeg må konstatere, at jeg har en svaghed for bøger med hæklede dimser og kanter og denne her ser rigtig spændende ud - jeg har endda lovet mig selv at nu skal jeg også lave noget derfra (ikke ligesom de andre hækle-dimser bøger der lever et ensomt liv i reolen!)


Sidst men ikke mindst, fik jeg købt disse smukke keramik knapper fra Lisa Renner - jeg synes de passer så fint til Esmaraldas trøje (som jeg har været i gang med i evigheder, men ikke piver over i dag).

Skøn dag i fibrenes verden, omend patchwork-delen fyldte lige rigeligt i landskabet efter min smag :-)

5 kommentarer:

  1. hej
    hvor fedt at i var afsted... jeg vil altså gerne afsted en eller anden gang også det lyder så inspirene... så det må jeg se hvornår det kan blive og der er en messe. nå tilbage til dit strikke tøj kan godt forstå at du faldt for de bukser de er super fine og ser ud til at komme til at sidde godt på en lille mand...
    have en god tirsdag.

    SvarSlet
  2. Tusind tak for en dejlig dejlig dag i fristelsernes land!!

    SvarSlet
  3. Dejlige indkøb du har gjort. Jeg er helt vild med de små stribede bukser. Det er så hyggeligt at følges med en anden strikkesøster til messe, og man kan hurtigt blive fristet.

    SvarSlet
  4. Lækre ting du fik købt i Middelfart. Tak for hjælpen til kanten til min camomille.

    SvarSlet
  5. Sikke da nogle søde babybukser!!!

    Åh, jamen, jeg glæder mig meget til at se hvad du får hæklet inden bogen ender i reolen :-) Jeg synes der er så mange vildt skønne hæklede dimser, men jeg får dem bare aldrig lavet; en firkant til tæppet i ny og næ er alt.....

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...