lørdag den 21. august 2010

Har du set..

... efterårsudgaven af Twist Collective? Der er godt nok mange fine mønstre at muntre sig med :-) Jeg er især faldet over Stratocumulus trøjen, som har en super flot hals og Kiloran kjolen, som har det romantiske look, som jeg ofte falder for. Trøjen tænker jeg måske at strikke op i det lækre Silkbloom Fino som snart kommer i Garnværkstedet. Kjolen nøjes jeg måske med at beundre på afstand, jeg kan nemlig godt være lidt bekymret for hvordan den sidder henover top-maven ;-) Er du mon også faldet for nogle af mønstrene?



Inde i Twist bladet faldt jeg også over en model i en annonce. Det er puff sleeve toppen fra Vadis design. Den chokolade brune farve er bare så lækker og toppen er lidt fræk og dramatisk, den MÅ jeg bare lave :-) (NB, mønstret er lettere at se i projektgalleriet på Ravelry, se her)

2 kommentarer:

  1. ja, har været der ind og kom også til at købe 2 mønstre ;)
    Det er farligt med det her download ;O

    Yt

    SvarSlet
  2. Først: Dejligt tæppe, du har fået gang i, jeg skal også ha´ lavet et, men kan ikke bestemme mig for, hvordan det skal være ;-)

    Twist Collective frister altid mig over evne, men denne gang, har jeg holdt stand, fordi jeg købte 4 opskrifter sidste efterår, som jeg endnu ikke har fået brugt ;-) Men det ER altså dejlige modeller :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...