søndag den 20. december 2009

Nye modeller fra Drops

Drops har for en uges tid siden lagt deres nyeste forår/sommer modeller ud til afstemning og hm.... Jeg synes ikke det er noget at råbe hurra for. Alt for mange brede modeller, kedelige modeller og alt for lidt i deres nye garn, Delight, som jeg ellers er ret begejstret for. Jeg havde også håbet at de i designteamet havde lyttet til mit (og andres) håb om flere børne-modeller, men neeeej. Heldigvis er der da også nogle søde ting ind imellem, som f.eks disse to:

Jeg havde glædet mig til at følge med i julekalenden fra Drops og få noget inspiration til fine julerier, men synes faktisk at de fleste ting er så kiksede, at det nærmest er komisk. Se her og sig mig om det bare er mig der ikke er med på noderne ;-)

Nå, men nå nu jeg har fået lettet trykket, kan jeg jo så glæde mig over at jeg har juleferie indtil den 4/1, jeg skal være en masse sammen med min dejlige famile og fejre nytåret med gode venner. Og heldigvis kan jeg jo selv vælge hvilke modeller jeg vil strikke - to do listen mangler ikke bidrag, så jeg vil kaste mig ud i det hele med glæde :-)

3 kommentarer:

  1. Ja, jeg synes heller ikke der var så meget at råbe hurra for hos Drops nye designs. Og du har ret med julesagerne. Jeg var et smut i den lokale genbrugsbutik, den anden dag, og mange af de juleting de har til salg, minder om Drops julekalender-nørklerier. Så vil jeg altså hellere bruge min tid på at noget andet.
    God jul!!

    SvarSlet
  2. Hej lykke : kan da kun give dig ret , der var heller ikke en model , som jeg ikke kunne leve uden .... jeg syntes det er nogle kiksede modeller og enormt mange bolereo , det har vi vist set for meget af ....
    Og julekalenderen har jeg heller ikke benyttet mig af , det er også for kikset for mig .
    God søndag

    SvarSlet
  3. Der er heldigvis nok af strik at tage fat på, Drops eller ej. Jeg er helt enig med dig i, at den nye kollektion er mildest talt kedelig!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...