mandag den 9. september 2013

Lidt at lune sig med

Nu da efterårsvinden begynder at ruske, er det dejligt at have noget at lune sig med.

Jeg har strikket et skønt halsrør i Silkhair Print i de skønneste farver. Det er strikket rundt i skiftevis ret og vrang baner, så det falder rigtig fint. Det er blødt og fint og skønt at have på - eneste ulempe er, at det ikke hænger på mig! Halsrøret er nemlig en udstillingsmodel til Mettes butik - i hvert fald et stykke tid ;-)






Faktaboks:
Mønster: Halsrør fra Lana Grossa Lace hæfte
Garn: Silkhair Print ca. 25 g
Pinde: Knitrpro nr. 5,5
Hot or not: Jeg synes det er super skønt - er vild med farverne

9 kommentarer:

  1. Hvor er det bare lækkert, det ser helt vildt blødt ud

    SvarSlet
  2. Lækre farver og hvor ser det blødt ud!

    Du må have det om halsen straks det har aftjent sin værnepligt som udstillingsmodel i butikken!!!

    SvarSlet
  3. Det ser da godt nok lækkert ud .

    SvarSlet
  4. Den er dejligt ud, håber det ikke skal hænge for længe hos mette

    SvarSlet
  5. Det skal nok blive et hit i butikken. Skønne farver.

    SvarSlet
  6. Det ser lækkert ud, det kunne jeg godt finde på at strikke.

    SvarSlet
  7. Uha hvor ser det lækkert ud,skønne farver,og ligner noget som er blødt med blødt på :))

    SvarSlet
  8. Kære Lykke, Jeg ved ikke hvordan jeg skal finde frem til opskriften på dette... Hvor mange masker, har du på dette fine rør? Tak på forhånd... kh Tina

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...