fredag den 9. september 2011

I mål


Jaaaah, min tunika er færdig! Hurra, hurra, hurra! Tunikaen strikkes fra det ene ærme til det andet, så der er rigtig mange masker på pindene og det har taget mig rigtig lang tid. 


Faktisk har jeg været næsten strikke monogam og det ligner mig dårligt! Jeg var bare bange for, at hvis jeg lagde dette projekt fra mig, så ville det forblive på bunden af strikkekurven. Alligevel har det taget mig 6 uger at komme i mål og det føles som laaang tid.


Men færdig er den og jeg er super glad. Den grønne farve på kraven er jeg helt syg med - Fantastisk nuance.


Faktaboks:
Mønster: "Tunika med skød" fra Dansk Mohair
Garn: 1-trådet mohair fra Canard
Pinde: Knitpro nr. 3
Hot or Not: Jeg er virkelig glad for resultatet og er sikker på, at jeg kommer til at bruge tunikaen rigtig meget!

20 kommentarer:

  1. Den er vild flot til dig, og rigtig den krave er bare og farve gør utrolig meget. FLOT

    SvarSlet
  2. Den er bare flot, de to farver er virkelig gode sammen.

    SvarSlet
  3. Du er for lækker, lækker lækker lækker!!! Den er da virkelig alt bøvlet værd!! Fedt at se den færdig efter så lang tid, og så mange lange pinde! Godt gået søde!! Monogami betaler sig :)

    SvarSlet
  4. Wauw, Lykke, du ser godt ud i din "marathon-tunika" - godt du gennemførte :-)

    Ja, det er altså ligesom om det tager meget længere tid at strikke på den led, end at strikke oppe- eller nedefra! Jeg kæmper videre med mine mange vrangmasker og glæder mig over hveranden pind, der jo trods alt er ret......

    SvarSlet
  5. Rigtig rigtig flot, og skønne farver.
    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  6. Rigtig flot tunika og det ser rigtig godt ud med den grønne krave.;)

    SvarSlet
  7. Hvor er den blevet flot, og hvor den klæder dig godt. Det var da helt bestemt umagen værd.

    SvarSlet
  8. Super flot tunika og den karave er bare prikken over i'et.Klær dig vildt godt.

    SvarSlet
  9. Whau - den er lige i øjet ! Syntes nu det er ret godt gået at strikke den på 6 uger- kan forestille mig at de lange pinde kan være rigtig seje at komme igennem

    SvarSlet
  10. Nej, hvor er den flot. Vi må skynde os at ses. Vil se!!!! Godt holdt ud, søde!

    SvarSlet
  11. Den var flott! Det er alltid morsomt å bli ferdig med slike store strikkeprosjekter.
    God helg til deg:)

    SvarSlet
  12. Kan godt forstå du er glad for den, den er super flot og er også helt vild med den farve halsen har.

    SvarSlet
  13. Den er flot og klæ`r dig rigtig godt! Kraven er lige prikken over i-et:-)

    SvarSlet
  14. Super smuk :-) Mere er der ikke at sige om det:-)

    SvarSlet
  15. Den klæder dig flot med den grønne farve i kraven, skøn kombination af farver.

    SvarSlet
  16. Hvor er I fine :-) Det er en rigtig sød model og meget fint med kontrastkanten :-)

    Det gør jo ikke noget, at strik tager tid, hvis man bare bliver glad for resultatet!

    SvarSlet
  17. WOW hvor er den bare flot!!

    Super fin model, dejlige farver og smukt garn.
    Det er jo hele tre ting i een :-)

    SvarSlet
  18. Hvor er den dog lækker. Fede farver og fedt med kontrasten. Og hvor sidder den godt på dig.

    SvarSlet
  19. Den er vel nok fin, den grønne er perfekt til den brune. Meget anvendelig her til efteråret.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...