tirsdag den 7. december 2010

Finske stjerner


 
På den kreative messe i Fredericia, så jeg på en stand hvordan man flettede finske stjerner. Jeg synes de var rigtig fine og da julen nærmede sig, kastede jeg mig ud i det. Jeg har købt papir i Panduro, har lånt en papir-skærer og ved hjælp af denne vejledning lykkedes det at lave stjernerne. Man skal sørge for at bruge noget stærkt lim, for med det vrid der laves i strimlerne, kan de let gå fra hinanden.

Det er ikke meget jeg ellers kan vise frem i øjeblikket - alt for mange hemmeligheder ;-)

5 kommentarer:

  1. Wow, nogle flotte stjerner! Du skulle næsten lave en DIY herinde!!! :o)

    SvarSlet
  2. NEJ hvor er de flotte!! :)

    SvarSlet
  3. Hej Lykke, brugte alt det lyserøde og mørkerøde garn, kroppens farve havde jeg noget af i forvejen, så er ikke sikker på om det der var med, er nok til 5 nisser, men når jeg tænker mig om, må kroppen vel bruge det samme som huerne, så mon ikke der er nok til 5 stk.

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogle flotte stjerner. Det skal helt klart prøves. Jeg har spredt det gode budskab via min blog - og har tilladt mig at linke til et af dine flotte billeder. Håber det er i orden? http://strikaholic.blogspot.com/2010/12/se-hvad-jeg-har-faet.html

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...