tirsdag den 21. december 2010

Afsløring I

Nogle af mine hemmeligheder er nu blevet afleveret og åbnet og kan derfor vises frem :-)


Først pakken til den kreative pakkekalender; I denne kulde, hjælper alt hvad der kan give lidt varme. Derfor har jeg lavet et par varme vanter. De er lavet af  en tråd af alpaca og Drops Vivaldi og lavet i de samme flotte farveskift, som jeg tidligere brugte i en trøje til mig selv. Mønstret er ud af hovedet og lavet med mine egne hænder som mål. Disse vanter blev sendt til Camilla, som har bloggen PynteMynthe og Mor. Hun blev heldigvis rigtig glad for vanterne :-)

Billede lånt fra Camijo

Min veninde, også en Camilla, havde fødselsdag i sidste uge. Hun havde set sig ret lun på den hue jeg strikkede tidligere og så måtte jeg da også lave en til hende. Også hun blev rigtig glad og så er det jo virkelig givende at være en kreativ tøs :-)
Mønstret er igen Star crossed slouchy beret (Ravelry link) og igen strikket i Drops Merino. Denne gang har jeg lavet ribben i 1 vrang, 1 drejet ret, derved håber jeg at ribben ikke så let bliver slasket. Jeg tog 9 masker ud efter ribben og strikkede igen 1½ mønsterrapport mere inden indtagningerne.

Nu har jeg så bare en hemmelighed mere som først afsløres juleaften og den skal der liiige lægges sidste hånd på, så god aften derude i Blogland :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER min hue, havde den på hele dagen og nægtede at tage den af da jeg drak kaffe midt i juleindkøbene i dag. Endnu engang tusind tak Lykke!!

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin - også skønne vanter

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...