søndag den 5. december 2010

min tur


Hurra, I dag er det min tur til at åbne pakke i den kreative pakkekalender :-) Pakken kom for en uges tid siden og jeg har gået og kigget længselsfuldt på den lige siden (ikke følt på den, bare kigget). Inde i pakken var der de fineste hjemmesyede hjerter med lækker neon pink snor. De kom straks op at hænge på en grangren og pynter nu så fint i vores trappe-opgang. Den kreative kvinde bag hjerterne er Vibeke der har bloggen "Månestålens mamasita", hun laver nogle fine ting, så kig forbi. Tak Vibeke, jeg vil glæde mig over hjerterne resten af december!


Den kreative pakkekalender er en rigtig hyggelig måde at komme rundt på en masse nye blogs på. Jeg har virkelig nydt at tage turen rundt og blive inspireret hos jer andre. En stor tak til Karina, der har lavet hele koordinerings arbejdet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...