søndag den 29. november 2009

Julerier

Så blev det første søndag i advent og jeg er bare så klar til at hygge. Vi har siddet det meste af dagen ved bordet og klippet, klistret, spist æbleskiver og hørt julemusik. Sikke da en skøn søndag :-) Jeg synes jeg manglede lidt til at hænge op i entreen, så det blev til dette lille ophæng (med rensdyr a la Karlssons klædeskab).



Adventskrans og kalenderlys dekorationer har jeg set på diverse blogs i løbet af dagen og jeg synes, at det er rigtig sjovt at se den forskellighed der er. Hos os er det meget traditionelt og måske lidt tungt, men det er som det skal være :-)




Som I kan se, er der lukket op for den store julekasse, så selv katten har fået fat i sit julelegetøj (og nu også sovedyr!)

Håber I har haft en ligeså dejlig søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...