mandag den 18. oktober 2010

Armpynt

De sidste par dage har jeg blevet grebet af en dille. Den går ud på at hækle armbånd og pynte dem. Det startede egentlig med at jeg så nogle nye armbånd af Louise Kragh, som jeg synes er rigtig flotte. Det samme kan jeg sige om Kristines smukke udgaver :-) Da jeg stod og manglede en gave, blev jeg dog enig med mig selv om at lave mine egne udgaver af armbånd. Så jeg hæklede og pyntede med knapper. Til min veninde hæklede jeg i en rest Muskat bomuldsgarn og pyntede med en enkel rosa, bølget knap - meget fin synes jeg selv.
Esmaralda synes det var ret fint at rode alle mine knapper igennem, så hun fik lov til at vælge en yndling, som så blev sat på et armbånd af noget sort strømpegarn.

Endelig lavede jeg endnu et i sort strømpegarn, som jeg pyntede med forskellige knapper i rosa/lilla/pink nuancer. Måske beholder jeg det selv, eller også giver jeg det til en veninde, som jeg skal se på onsdag :-)

Ellers så ELSKER jeg tanken om at holde fri hele denne uge. Være sammen i familien og have tid til at nørkle en masse, så skønt :-)

4 kommentarer:

  1. Søde armbånd! Håber I får en rigtig god efterårsferie!

    SvarSlet
  2. Rigtig god ferie - der er ikke noget som at sidde og nørkle, medens regnen rusker udenfor :-)

    Søde armbånd :-)

    SvarSlet
  3. Supersøde armbånd. Hvor er du dygtig. Det varer jo ikke så længe inden jeg har fødselsdag ;p

    SvarSlet
  4. Jeg ønsker mig også et!! De er SÅ fine!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...