torsdag den 26. august 2010

Baby sneakers

For nyligt så jeg hos Tris de sødeste små babyfutter. Dem havde jeg stadig i erindringen da en kollega blev far til en lille pige i sidste uge. Nu er min kollega den sporty type, så hvad var mere nærliggende end at lave en mini udgave af converse skoene? Jeg havde set nogle rigtig søde modeller på Ravelry hvor der var sat en stjerneknap på siderne til at vise Converse mærket. Jeg kunne dog ikke finde stjerne knapper der passede i farven, så jeg har hæklet logoet i stedet. Jeg synes det er blevet lidt klumpet, men håber alligevel at modtageren ( og hendes mor og far) bliver glade.

Garnet er diverse uldne rester fra kurven, ikke mange gram er brugt! Mønstret jeg fuldte var Baby sneakers af Keri Williams, strikket på pinde nr. 3 og med snører lavet af i-cords.

4 kommentarer:

  1. De er bare så søde og friske - dine små sneakers ;-)

    Jeg er også faldet for den rosa kjole!!!!

    SvarSlet
  2. Hvor er de altså nuttede - Baby-Converse:-)

    SvarSlet
  3. Nøj, hvor er de nuttede - mon ikke modtager bliver begejstret ;O))

    SvarSlet
  4. Disse var da utrolig skjønne. Spesielt de lilla!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...