lørdag den 5. juni 2010

Hamstring

Jeg har fået købt ind til et nyt projekt. Jeg har længe haft kig på denne fine stribede trøje, som jeg synes har nogle fantastiske farver - og så har jeg en svaghed for striber! Desværre er Vivaldi garnet udgået i de anvendte farver, så jeg gik lidt i stå.


MEN, så så jeg tilfældigvis at Tineke holdt udsalg af eget garnlager og deriblandt var den lime-farvede Vivaldi som skulle bruges. En lille snak med Mette i Garnværkstedet førte til at hun trak på nogle kontakter og fik skaffet den mint-farvede Vivaldi og en udgået grøn alpaca. Så lige straks har jeg alt garnet hjemme til at lave min trøje :-) Det kan dog godt være at projektet får lov at vente til det bliver lidt køligere i vejret, vi får at se om jeg kan styre min Startitis ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...