onsdag den 24. marts 2010

Helt opslugt



I disse dage er jeg svær at få i tale. Jeg er startet på lydbøgerne om Twilight og de fænger.... Egentlig er de vel skrevet til teenage-tøser, men de virker på mig :-) Blandingen af fantasy og romantik er skøn hverdags-flugt, så jeg kan kun anbefale dem.

Jeg har altid været en læsehest og slugt rigtig mange bøger, men med min opblussende strikke-passion, bliver det ikke til så mange bøger. Nu er jeg så gået i gang med lydbøgerne og selvom udvalget ikke er helt så bredt endnu, så er det en okay substitut for de rigtige bøger.

I denne uge bliver der strikket påskepynt, men mere om det når jeg har fået taget nogle billeder.

1 kommentar:

  1. Jeg læser også rigtig, rigtig meget, men jeg vurderer, at jeg er blevet for gammel til twilight ;-) Har dog ikke prøvet, så jeg kan ikke vide det med sikkerhed ;-)

    Lydbøger er der helt sikkert fremtid i for os strikkere - jeg har skam gang i et par stykker :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...